About me

Mijn foto
Hoofddorp, Noord-Holland, Netherlands

woensdag 31 december 2014

Goodbye 2014 and hello 2015

Dit jaar was een hectisch maar ongelooflijk jaar. Veel ups en downs.
Alles op een rijtje,
Wonen
Ondanks alle drukke reactie op woningen wil het maar niet lukken. Tot overmaat van ramp waren we bijna genoodzaakt om in een tuinhuisje te blijven tot we wat hadden. Maar 3 dagen voor we het huis uit gingen kregen we een heel leuk telefoontje van AdHoc die een pandje voor ons had. Natuurlijk zeiden wij meteen ja en zijn de volgende dag het contract gaan tekenen en meteen er heen gereden. Nu wonen we sinds juni in een klooster, maar we hebben we een onwijs grote woning voor zolang het kan. Wij hebben geen klagen. Natuurlijk blijven wij nog steeds reageren op woningen maar voorlopig zitten we in elk geval goed.
Werk
Al in sinds 2013 ging het in de zorg al niet goed en ik kreeg weinig werk. Me jaar 2014 begon vreselijk ik ben verder gaan zoeken buiten me plaatje en werkte 2 maandjes bij starbucks op schiphol.
Dit liep natuurlijk uit op weer werkloos zijn na 2 maanden. Tot overmaat van ramp kon ik ondanks me harde solicitaties geen werk krijgen en ben maar even gaan werken bij McDonalds. Wat is dat vreselijk zeg als je daar moet werken met de gedachten dat je gewoon een papiertje hebt.
Na veel ellende kwa werk kon ik godzijdank terecht bij de thuiszorg waar ik nu nog steeds zit.
Liefde
En wat me jaar helemaal geweldig maakte en alles doet vergeten is dat ik ten huwelijk ben gevraagd door me allerliefste schat in Parijs en ja bij de eifeltoren, en drAag ik nu een prachtig ring, die ook nog eens van zijn lieve moeder is geweest.
Nu maar eerst flink sparen voor de grote dag.

2015
Ik hoop dit jaar weer verder te kunnen met opleidingen, dat we een vaste woning krijgen, dat ik eindelijk me gewicht bereik die ik wil. Dus op naar 2015 met alle lieve vrienden en me geweldige ouders broertjes en zusje. Laat 2015 een geweldig jaar worden


0 reacties:

Een reactie posten